Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza internetového bankovnictví a návrhy na jeho zlepšení
Zelenská, Zuzana
Cílem bakalářské práce je rozebrat nedostatky internetového bankovnictví zvolených tří bank a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. První část práce se zaměřuje na historický vývoj internetového bankovnictví, na jeho bezpečnost a cizí studie zabývající se stejnou problematikou. Dále jsou uvedeny metody pro výběr zkoumaných bank, způsoby měření spokojenosti a hodnotící kritéria. Ve druhé části je provedena vlastní analýza zvolených tří bank a analýza spokojenosti jejich klientů na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. Následně je rozvedena diskuze, ve které jsou shrnuty zjištěné poznatky a uvedena doporučení pro zvolené banky.
Dopady vstupu ČR do Evropské unie na faktory ovlivňující  bankovní sektor
Prokop, Ondřej
Prokop, O., Dopady vstupu ČR do Evropské unie na faktory ovlivňující bankovní sektor. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2019. Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu vstupu České republiky do Evropské unie na bankovní sektor. Pozornost je zaměřena na faktory ovlivňující poskytované služby klientům bankovního sektoru. Časové řady jsou podrobeny analýze, především prostřednictví testování strukturálních zlomů v časových řadách. Analyzovány jsou také tempa růstu časových řad a jejich změny. Zkoumány jsou časové řady zisku, počtu zaměstnanců, distribuční sítě, sumy úvěrů nebo také sumy vkladů. Problematika vkladů a úvěrů je dále podrobně analyzovaná například na základě časového, sektorového nebo druhového hlediska.
Komparace běžných účtů na základě vynaložených bankovních poplatků
Drbalová, Klára ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Houšková, Lenka (oponent)
Diplomová práce bude v teoretické části věnována bankovnictví v České republice a běžnému účtu jako produktu a službám, které jsou s ním spojené. Praktická část bude zaměřena na výběr několika bankovních subjektů a popisu jejich nabídky účtů. Budou vybrány tři segmenty klientů a určen hypotetický typizovaný klient z každého segmentu. Cílem práce je porovnání běžných účtů a výběr nejvhodnější varianty.
Analýza platebního styku a s ním souvisejících služeb v ČR
PLÁŠILOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na platební styk, se kterým se denně setkává každý z nás. Je zdrojem výnosů každé banky a jeho provádění je jednou ze základních funkcí bank společně s finančním zprostředkováním a emisí bezhotovostních peněz. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku platebního styku. Praktická část se zabývá analýzou bankovních poplatků za jednotlivé platební služby, a to v rámci běžného účtu. Aby bylo zjištěno, u které banky by bylo pro klienta více či méně výhodné uzavřít smlouvu o zřízení a vedení běžném účtu, dochází k porovnání průměrných měsíčních poplatků mezi devíti bankami.
Analýza ochrany spotřebitele při poskytování bankovních služeb v České republice
Haasová, Eva ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem a posouzením problematiky ochrany bankovního klienta. Nejprve je opodstatněna nutnost prosté existence institutu ochrany spotřebitele, definovány základní pojmy a popsána struktura současného stavu systému ochrany spotřebitele. Následuje popsání klíčových prvků systému ochrany spotřebitele, a to počínaje regulatorními požadavky na banku, její informační povinností vůči klientovi, přes ochranu osobních údajů a bankovní tajemství až po systém pojištění vkladů, jakožto podstatný prvek bankovní ochrany. Dále je posouzena ochrana spotřebitele při provádění platebního styku a při poskytování spotřebitelského úvěru. V samotném závěru je divergována ochrana spotřebitele na dvě kategorie, a to ochranu aktivní a pasivní.
Možnosti zlepšování kvality služeb v bankovním sektoru.
Skrčená, Lucie ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mrkvička, Aleš (oponent)
Bakalářská práce pojednává o kvalitě služeb v bankovním sektoru. Cílem práce je zjistit zda konkrétní bankovní instituce splňuje požadavky zákazníků. Na základě provedené analýzy v podobě dotazníku se identifikují nedostatky a následně stanoví cesty ke zlepšení bankovních služeb v konkrétní instituci.
Mobilní bankovnictví v ČR a ve světě a jeho vývoj
Hawlová, Kateřina ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá bankovní službou, mobilní bankovnictví. V první části práce jsou popsány principy, na kterých služba funguje a způsob zabezpečení jednotlivých technologií, využívaných pro komunikaci banky se zákazníkem. Následuje zmínka o historickém vývoji mobilního bankovnictví. Ve druhé části je popsán současný stav služby. Pro zjištění současného stavu byly vybrány banky z České republiky a zahraničí, které jsou součástí velkých finančních skupin. Práce obsahuje komplexní přehled podporovaných operací v mobilním bankovnictví s následným vyhodnocením kvality poskytovaných služeb.
Komparace služeb bankovních institucí v ČR a v USA
Ťopková, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou bankovních služeb z dvou různých bankovních systémů. Teoretickou část představuje kapitola první a druhá, které charakterizují marketing služeb a faktory ovlivňující bankovní sektor v globálním světě. Propojením teoretických a praktických poznatků je kapitola pátá, která zahrnuje popis a vývoj bankovních systémů v ČR a USA. Stěžejními jsou kapitoly čtvrtá až šestá, které obsahují analýzu bankovních služeb, jejich popis, poplatkovou politiku, způsob distribuce a komunikaci s klienty. Výsledkem je srovnání především výhodnosti pro klienta.
Ochrana spotřebitele v oblasti bankovních služeb
Vidláková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Diplomová práce analyzuje smluvní vztahy mezi bankovním klientem a bankou, zejména se zaměřením na práva a povinnosti s ohledem na konkrétní typ bankovního produktu, a identifikuje potenciální rizika vyplývající z těchto vztahů. Na základě poznatků získaných v teoretické i praktické části diplomové práce formuluje obecná doporučení a předkládá souhrnný pohled na ochranu spotřebitele v oblasti bankovních služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.